1,5-тонник
Тентований варіант вантажного відсіку припускає можливість зняти тент і отримати відкритий вантажний відсік. Автомобіль може бути обладнаний кріпильними ременями і іншим додатковим устаткуванням (ліфтом, жорсткими бортами).
5-тонник
Автомобілі даного класу активно використовуються на міжміських і міжнародних напрямах. Імпортні моделі вантажівок можуть комплектуватися пнєвмопідвізкой, що істотно покращує плавність ходу і забезпечує краще збереження вантажу, що легко б'ється. Машини можуть бути обладнані ліфтом. Довжина кузова в середньому від 3,7м. до 6м.
10-тонник
Вантажівки даного класу активно використовуються на міжміських і міжнародних напрямах. Зазвичай кабіна обладнана спальним місцем і передбачає місце для експедитора. У стандартній комплектації машина комплектується кріпильними ременями (до 6 штук). Вантажний відсік пристосований до різних варіантів вантаження/розвантаження (верх, бік). Імпортні моделі вантажівок можуть комплектуватися пнєвмопідвізкой, що істотно покращує плавність ходу і забезпечує краще збереження вантажу, що легко б'ється. Машини можуть бути обладнані ліфтом.
20-тонник
Існує велика кількість модифікацій напівпричепів, серед яких зустрічаються напівпричепи об'ємом 76-78 м3, - з меншою довжиною (12,5 - 13 м) і напівпричепи, що мають стандартну або велику довжину, ширину і висоту (13,6 - 15 м; 2,5 м; 2,7 м) Конструкція напівпричепа дозволяє прибирати тент і тим самим дає можливість проводити вантаження/вивантаження збоку або зверху. Крім того, напівпричіп без тенту дозволяє використовувати напівпричіп як відкритий майданчик з висотою бортів від 35 до 50 см.
|